2020. november 4., szerda

Nekem bejött - Október


Mindenképpen meg akartam várni egy hónap végi eseményt a beszámolóhoz, mert biztos voltam benne, hogy élmény lesz, mégpedig jó élmény.

De akkor sorban. Ami októberben történt, és úgy érzem érdemes arra, hogy bekerüljön ebbe a listába. 

Először is a bölcsi. A kezdeti betegség miatti kimaradások és nehézségek után októberben szinte teljes volt a siker bölcsőde tekintetében. A kisasszony úgy látom megszokta a dolgot, szívesen megy és barátai is vannak. Teljes a boldogság.



A másik nagyon pozitív dolog igazából az egyetemhez kötődik, igaz fotóm nincs róla. Október elején két hétvégén várostörténeti sétákon vettem részt Budapesten. Csuda egy élmény volt, ugyan fárasztó, mert kb 6 órákat sétálgattunk. Volt, amin változtatnék, de sok szép és érdekes helyen jártunk, így összességében pozitívnak érzem.

Természetesen nem maradhat ki a listából a kiruccanásunk sem. Elutaztunk a hosszú hétvégére Eger mellé. Jártunk Kisnánán, Szilvásváradon, Noszvajon, Egerben, Mezőkövesden. Az utolsó nap kivételével csodálatos időnk volt, végre tudtunk beszélgetni, pihenni, nem csak a mindennapi robotban zuhantunk egymás mellé. Láttunk szép helyeket, másztunk helyet, jókat ettünk, koccintottunk a Szépasszonyvölgyben. Élveztük a jó időt, este pihentünk a kandalló előtt. Egy szóval csodálatos feltöltődés volt.  


A végére hagytam azt, ami miatt halasztottam az egész bejegyzést. A lakóparkban ahol lakunk szerveztek október 31-re egy halloween-i ‘Csokit vagy csalunk’ programot. Már tavaly óta várom, hogy részt vehessek rajta, de sajna akkor még nem laktunk itt. Most már igen, és tényleg fantasztikus élmény volt. Előtte szülinapoztunk, úgyhogy csokival bővel el voltunk látva. A lényeg az volt, hogy a járvány miatt nem csöngetnek, hanem aki akar csokit osztani, az a kapuban tegye, és nem egy tömörülésben haladtunk. Mondjuk ennek volt hátránya, mert a kisasszony lényegesen lassabban haladt, mint a nagyok, ezáltal nem mindenhol jutott csoki. Ahogy láttam eleinte elég megszeppent volt, de amikor feloldódott már nagyon élvezte. Ilyenkor sajnálom, hogy már nem vagyok gyerek. De gyerekes lelkesedéssel viszem őt is minden ilyen programra, mert mindketten jól érezzük magunkat. Christian vállalta a csokiosztó szerepet, így mi nyugodtan sétálhattunk. Sajna a képek nem lettek túl jók, de azért igyekeztem találni egyet.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése