2020. január 22., szerda

Insta

Kedves Eszti (és mindenki aki olvasott)!

Miután két nap alatt sikerült rávenni a blogspotot, hogy elküldje végre a megjegyzésedre a válaszom, és addig volt időm gondolkozni a blogoláson. Mint ígértem tájékoztatlak titeket mire is jutottam.

Végiggondoltam, hogy miként tudnám beépíteni a véleményem megosztását az időmbe és a világomba. Arra jutottam, hogy 1-2 fotó és pár sor megosztása még beleférhet a hetembe. Meglátjuk hogy sikerül. Kezdő vagyok az instagram használatában, eddig csak követtem szimpatikus embereket. De gondoltam megpróbálkozom vele. Hátha. 

#négyszemköztblog és #egyetemistaanya jelöléssel, már az igazi nevemen találtok majd meg. De belinkelem az első insta posztot 😊


https://www.instagram.com/p/B7nqO2pnHUU/?igshid=1d5oigr2heiph

És ez lennék én:

@dorottya89

Remélem megtaláltok 😃

2 megjegyzés:

  1. Kedves Eliza,
    ugyan ez a blog már le van zárva, de el kell mondanom, mennyit segített idén, a karantén ideje alatt az, hogy a ti soraitokat olvasva kicsit kiszakadtam a folyamatos, aggodalommal teli mindennapokból. Reggeli kávé mellett öröm volt olvasni, ahogy egymásra reflektálva írtátok az érdekesebbnél érdekesebb posztokat, és közben szépen lassan egymásba szerettetek. Gyönyörű folytatás volt, hogy később már a kislányotok mellől írtad az életeteket.
    Sajnos már nagyon sokadjára kiolvastam a blogot. Eliza, ha érzel magadban még potenciát, folytasd az írást a blogon, ne hagyd abba! Ebből, én úgy érzem, még lehet valami, ne zárd le. Úgy látom, már más is írta korábban, hogy Téged, Benneteket olvasni jó és érdemes. :)
    Üdv,
    Tündi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tündi!
      Nagyon jó ezt olvasni. Megmondom őszintén volt egy időszak, amikor azt hittem senki nem olvassa amiket írunk. Persze akkor nem azért csináltuk. Meg utána se. Mindig szerettem a gondolataimat kiírni magamból. Elgondolkozom rajta, hogy mi fér bele az időmbe. Christian nem hiszem, hogy érez magában energiát hozzá, de nekem is hiányzik a blogírás. Szeptemberben már biztos nem, de októberben lehet róla szó.

      Törlés