2021. február 7., vasárnap

Nekem bejött - Január

 


Szóval az úgy volt, hogy volt két viszonylag komolyabb vizsgám, meg egy amit igazából nem volt fontos idén megcsinálnom. Mint kiderült, a nem fontos vizsgám volt a legnehezebb, és talán érzésre azt vette a legkomolyabban a tanár. Nos a szigorlatom, és a pedagógiás dupla vizsgám is ötös lett (a két komoly), a harmadik nem sikerült túl fényesen (a nem fontos). Így azt kénytelen leszek újra felvenni. 

A másik határozottan pozitív esemény a hónapban, hogy elkezdtem napközis tanárként dolgozni. Januárban ugyan csak egyetlen hetet voltam, de nagyon élveztem. Kaptam tanári kezdő csomagot is. A kezdő képet pedig az első napomon fotóztam. Kicsit fárasztó, mindenképpen szokni kell, de egyelőre nagy élmény megtapasztalni milyen is tanárként egy suli. Hiába volt a január egy hosszabb hónap, mégse történt több említésre méltó dolog. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése