2015. október 30., péntek

Köszönetnyilvánítás


Olyan nagyon nehezen tudjuk mi emberek kimondani: Köszönöm. Pedig hát csak egy egyszerű szó és mégis nehezen jön a szánkra. Most nem arra a hétköznapi köszke-re, köszi-re, gondolok, mondjuk tüsszentés és zsebkendő átadás után, hanem arra, amelyre esetleg nem is számít a másik. Amikor egy hosszabb folyamat végén azt kívánjuk kifejezni vele: Nélküled ez nekem nem ment volna. De vajon miért nem élünk vele gyakrabban? Lehet, hogy úgy gondoljuk, hogy talán kellemetlen helyzetbe hozzuk a másikat, akinek célozzuk? Előfordulhat, hogy tényleg így van, de ennek ellenkezőjéről csak akkor tudunk meggyőződni, ha mégis kimondjuk. Vagy attól félünk, hogy a másiknak a szemében ettől kevesebbnek tűnünk? Hát ez abszolút nincs így, szerintem! Sokkal többre értékelem azt az embert a jövőben, aki bár nem várom el, mégis megteszi ezt a gesztust felém. Mindezen okos gondolatokkal és nézőponttal a fejemben én is -sajnos- kevésszer élek a köszönetnyilvánítás eszközével. De most mindenképpen kikívánkozik belőlem: KÖSZÖNÖM! És e kikiáltást, most ELIZÁNAK címzem, mivel egyrészt az Ő hathatós közreműködésével képzelem el e projekt mindennapos működését (reméljük túllendül a gépelés okozta nehézségeken), másrészt pedig kieresztette a szellemet a palackból és lelkesedésével és nyitottságával ráeszméltetett arra, hogy mennyire hiányzik az életemből az írás. Bár már mintegy fél éve ismertem, fogalmam sem volt, arról, hogy foglalkozik írással/blog vezetéssel. Mikor azon az esős csütörtöki délutánon eljuttatta blogjának elérhetőségét nekem, szinte azonnal éreztem, hogy talán Ő az, akivel meg lehetne próbálni, a már régen az elmém mélyén lapuló, ötletem megvalósítását. És lám nem is mondott nemet, mikor elmondtam neki a tervemet. Mindezen előzmények után álltunk neki kidolgozni ezt a projektet. De mielőtt végleg gázt adnánk a siker felé vezető úton, azért egy pillanatra megállnék és elmondanám neki: Nélküled ez nekem nem ment volna! Köszönöm és persze Boldog születésnapot!


U.i.: Ezen felül csak annyit kell tenned, hogy követsz az úton, amit én török neked, hogy megvalósítsd magad! - persze most a blogolásra és írásra gondolok :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése