2015. október 28., szerda

Mutato nomine de te fabula narratur (Mert kicserélt névvel ugyan, de rólad szól a mese)

Hát igen. Vágjunk akkor bele. Nos volt már pár blogom. Olyan, amit töröltem, olyan, ami jelenleg szünetel, meg egy olyan, ami ugyan mostanáig szünetelt, de szeretném pótolni az elmaradt írásokat. Próbálkoztam történetírással is elég sokszor, de úgy éreztem a publikáláshoz nem elég jók. Szerzőtársammal ellentétben sosem tanultam írni, én csak úgy hasra ütés szerűen csinálom. Talán ezért is akadoztak a blogok. Meg mert gépelni kell. Azt utálok. Naplóként kismillió könyvet teleírtam, de hogy én azt mind legépeljem ami a fejemben van? jó ég! :)
Ja igen a bemutatkozás. Követem az előttem járó példáját, és nem kezdek hosszas mesélésbe. Majd megismertek. Addig is útravalónak egy kedvenc idézetem: "Rengeteg út van és rengeteg zsákutca. Rengeteg lehetőség és rengeteg rossz döntés. Megyünk az úton, ami adatott, és néha megesik, hogy az ember lánya egyszerűen eltéved, mert rossz sarkon fordul be. Nem érdemes azon rágódni, mi lett volna ha... Meg kell keresni a helyes utat, és tovább kell menni. Mindannyian a saját utunkat járjuk. És mi a cél? Hogy megvalósítsuk önmagunkat."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése