2015. október 30., péntek

Túra

Szóval a múlt heti kirándulásról szóló élménybeszámolóval még tartoztam. Egy darabig azt se tudtam mit írjak, aztán megjött az ötlet, majd mire az írásra lett volna időm és energiám addigra el is szállt. Úgyhogy megint nem tudtam mit írjak. De megígértem szóval majd kisül belőle valami.
Tavasszal voltam utoljára túrázni, akkor háromszor is egymás után. Előtte borzasztó sokáig nem. Hiányzott. Sőt azt kell mondjam, hogy függő vagyok ebből a szempontból. Erdőfüggő. Kell az a csend és nyugalom amit ott érzek magam körül.
Nem írom le újra, hogy merre jártunk, mert azt már megtették előttem. Egyszer régen terveztünk baráti körben a könyv klub mellett egy kirándulós csapatot is. A havi 1 túra lett volna az alap felvetés, és hogy mindenki hozzon magával még valakit. Kicsit most mindkettő hanyagolva volt, pont ezért örültem író és túratársam lelkesedésének. Remélem valamikor azért sikerül csapatostul is összehozni egy nagy túrát.
Addig is köszönöm a túrát és a szülinapi köszöntést is. Egyetlen dolgot fűznék csak hozzá. Jobb szeretem magam megtalálni és kitaposni azt az utat amin járni szeretnék. Legyen az az életben vagy a kiránduláson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése