2018. november 25., vasárnap

Kreativitás

Kávészünetet tartva a csütörtöki előadásom alkotása közben begépelem a hét közepén megírt bejegyzést.
A héten lefestettem egy dobozt. És ez, bár max egy óra volt, az is csak azért, mert a két réteg között a száradásra vártam, feltöltött energiával. Nagyon hiányzik az alkotás. Ez a hét tanulsága. És az, hogy keresnem kell valami időbeosztást, amibe minden belefér. Mi ez a minden? Hát egyrészt Kispocak és Christian. Aztán az egyetem, mellette be kell fejeznem a lakberendező tanfolyamot, mert már csak a vizsga hiányzik. Nem szeretnék kicsúszni a határidőből. A bloggal is szeretnék kicsit intenzívebben foglalkozni. Vagy legalább betartani, amit ígértem. Az egyetemhez tartozik egy nyelvtanfolyam, bár az csak jövőre. És akkor vannak a kreatív dolgaim. Bár helyem sajna még nincs hozzá. De majd egyszer. Ja és az extra dolgokról még nem is beszéltem. Mint például az autó probléma, vagy a laptop, ami elromlik. Vagy bármi, amitől fogja magát a hetem és eltűnik, mert hirtelen jön és átveszi a terepet.

Ha már a kreatívkodásról (van ilyen szó?) volt szó készültem néhány dologgal, amiket én csináltam. A doboz, ami jobban sikerült, mint a múltkori, bár azt ragasztottam, ezt meg festettem. Szerintem szép lett. Legalábbis arra jó, amire szántam. Hogy a polcon egy kupac számlát tároljak benne és mégse csúnya cipős doboz kinézete legyen.




Tavaly kandallót csináltunk Christiannal, adventi koszorút magunknak, meg a szülőknek, és egy manót is alkottam.



                           


Ehhez a témához tartozik a filofax is, amiről írtam már nektek. Terv még nagyon sok van. Kispocaknak is, de majd fokozatosan. Először az is kreatív lesz, ha az időbeosztásom megcsinálom működőképesre.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése