2018. november 18., vasárnap

Tanulom az autókat

Minden hétre ígértem bejegyzést, és bevallom erre a hétre több ötletem is volt, de majd valamikor kidolgozom őket. Azzal kezdődött a hetem, hogy majdnem minden órámról elkéstem. Aztán nem haladtam a csütörtöki beadandóval, a lakberendezős anyaggal és úgy semmivel. Bár a konyhaszekrénybe végre sikerült rendet csinálnom. Aztán a hét közepen kiderült anyuék kocsijáról, hogy nem lehet vele közlekedni. Imádom. Még egy hónapja sincs, hogy az övék. A miénket egy hétvégi kirándulás végképp kicsinek mutatta, így bár egy ideje nézegetünk autókat, ideje döntésre jutni. Nehéz szívvel, mert sok szép emlék fűz hozzá, de be kell cseréljük az autót egy családi egyterűre.
Szóval ez a hét arról szólt, hogy hol és milyen autót lehet kapni, használtat vagy újat, ha az előbbi, akkor milyet? Anyuék autójából a tanulság, hogy szerelő nélkül használtat ne! Közben kezdem felismerni a különböző márkákat, egy csomó kritikát, vélemenyt nézünk és olvasunk. Van egy, ami tetszik. Holnap még tüzetesebben is átnézzük. Barátkozunk a méreteivel. Úgy hívják Lodgy és a Dacia gyártja. Kicsit szimpla, de arra, hogy elvigyen egy családot kényelmesen A-ból B-be, arra tökéletesnek tűnik. És az ára is baráti. Íme:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése