2016. április 12., kedd

A régen várt férfigardrób

Végre itt van! Az a bizonyos -Eliza által várt és kért- írás, hogy mi kell, hogy legyen az én ruhás szekrényemben. Vagy legalábbis arról, hogy jelenleg mi van benne. Igaz, már régóta várat magára ez a poszt, de egy kicsit nehéz emlékezetből felidéznem a ruhatáramat (nekem nem megy úgy, mint egy hölgynek) és a költözés miatt jó ideig dobozokban pihent a nagy része. Viszont jó lehetőséget adott arra, hogy egy pár régi darabtól megszabaduljak, illetve a tavalyi fogyásomnak köszönhetően szinte az egész hirtelen nagy lett rám, így folyamatosan cserélgetem őket. Azt azért előre elárulom, hogy ha akarnék se nagyon tudnék felöltözni kanárinak, mondjuk egy farsangi bálra! Amint majd látjátok, inkább a sötétebb színeket viselek, kéket, feketét, szürkét, sötétzöldet. (Nyáron és újabban azért előkerülnek a világosabb színek is!) Egyrészt ezeket szeretem, másrészt nem szoktam/szeretek nagy feltűnést kelteni a ruházatommal.

Már nem is emlékszem, hogy szerzőtársam milyen rendező elv szerint mutatta be a saját kollekcióját, így nekem is ki kell alakítanom valamilyen koncepciót. Nos, én egyszerűen csak úgy döntöttem, hogy beleugrom a közepébe, aztán meglátjuk mi marad ki. :) Kezdjük alulról!

Cipők, lábbelik
Nem vagyok egy nagy szandálos, bakancsos típus. Mindegyikből talán egy-egy darabom van. Nem igazán szeretem mutogatni a lábfejemet. A bakancsomat speciel imádom, mert egy már jó régi olasz acélbetétes darab és ugyanúgy bírja a munkát meg a túrázást is! Kop-kop-kop! 
Otthon általában házi cipőt hordok, ezt szoktam meg, mert a lakásunk igen huzatos volt abban a magasságban. Utcai cipőkből főleg fűzőseket vásárolok. Mostanában inkább a sportosabb darabokat veszek (az utolsó öt-hat cipő amit vettem, mind sportcsuka volt), de alkalmi cipőből, bőrből (főleg fekete, barna színben) is van jó pár, még öltönyös, üzletemberes korszakomból.

 Öltönyök, zakók, nyakkendők

Igen viszonylag sok öltönyöm van, maradt (olyan 6-7 darab közte sötétkék, fekete, galambszürke), legalábbis szerintem egy normál pasihoz képest. Meg egy csomó ing is hozzájuk, legalább 5 féle mindegyikhez.


És vagy ötféle nyakkendő is mindegyikhez. Csíkos, mintás, kockás, sokféle színben.

(Édesapám sokat gyűjtött egy időben a nyakkendőket és időről-időre átadott nekem egy-egy darabot.) Előző munkahelyeiken kötelező volt az üzleties öltözék, én szerettem is őket hordani, akár munkán kívül is. Ma már biztos nem bírnék ki egy egész napot öltönyben! Pedig szeretek elegáns lenni!










 Pulóverek, pólók, mellények

Nos itt már kicsit vegyes a kép, mivel pólóm rengeteg van, igen sokféle, viszont pulóverem már kevesebb. Nem vagyok egy nagy pulcsis típus. Mellényből is van egy pár kötött, amiket akkor szereztem be, amikor már nem követelték meg a munkahelyemen az öltönyt. Akkor inggel nyakkendővel hordtam. Mostanában ez már nem jellemző rám.






Nadrágok, shortok
Soha nem voltam egy farmeros fiatal, illetve fekete farmereim voltak. Valahogy a kék színű klasszikus farmerek elkerültek engem, egészen eddig, mostanában gombamód szaporodnak. Mert azt viselek a munkahelyen és túrázáshoz is. Hosszú szövetnadrágot szoktam a mindennapokban hordani, főleg sötétebb színűeket néha szürkét, de szeretem a vékonyabb drapp vagy krémszínű nadrágjaimat is. A nyári kánikulában jönnek elő a szekrényből a rövidnadrágok. Ezekből van kb 5-10 db, inkább világosabb színekben. 

Kabátok, sapkák, sálak, kesztyűk
Átmeneti, téli, ünneplős szövet kabátom van jelenleg. Dzsekikből meg talán két darab: pufi meg átmeneti. Sapkát és sálat (amikből szerintem annyi van mint bárki másnak) csak nagy hidegben veszek fel, amit úgy figyeltem meg, hogy egyre jobban bírok. Az utóbbi időben csak 5 fok alatt kezdek fázni. Kesztyűből a műbőrt és a valódi bőrt is szeretem viszont valahogy mindig úgy alakul, hogy inkább szövetet veszek fel. Szintén csak nagy hidegben. Illetve mostanában sportoláshoz szinte mindig, néha még 15 fokban is.

Bár röviden ennyi lenne az én gardróbon bemutatója. Biztos van ami hiányzik belőle, illetve folyamatosan cserélgetem le benne a régi darabokat, olyanokra, melyek divatosabbak, illetve a változó ízlésemnek jobban megfelelnek. Nem vagyok egy hetente butikokban járó típus, inkább több darabot veszek meg egyszerre. Kiegészítők terén is tudom, hogy még van hova fejlődnöm. Ékszert, bár vannak nyakláncok és gyűrűk, nem hordok. Karóráimat pedig csak alkalmanként viselek, pedig szeretném elkezdeni hordani sőt szaporítani a számukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése