2016. február 4., csütörtök

Munka, hobbi, blog

Árulkodik a hetemről, hogy múlt csütörtök óta a blog szerkesztőfelülete közelébe se jöttem. Arról, hogy miért jövő héten olvashattok. Most lássuk amit már elkezdtem nektek a múltkor.
Igen folyamatosan alakulnak a terveim, a bakancslista is bővül, csiszolódik. Bár inkább úgy fogalmaznék, hogy jobban kikristályosodnak a dolgok a fejemben. A Plans című bejegyzésben már írtam arról, hogy szeretnék fotózni. A bakancslistában is említettem ezzel kapcsolatban dolgokat, és a Plans No. 2. című posztban is. Utóbbiban azt is olvashattátok, hogy hobbiként definiáltam. Ez nem azt jelenti, hogy nincs szükségem profi gépre, meg programokra hozzá, valamint arra, hogy megtanuljak fotózni. Pusztán annyit takar, hogy úgy döntöttem mégsem kenyérkereső állásként definiálom. Igazi hobbim most egy darabig azt szeretném ha az utazás lenne, és ehhez kapcsolódik a fotózás. Szeretném profin megörökíteni amerre sodor a szél, és megosztani veletek ezeket az élményeket.
Fellebbentve a fátylat az elképzeléseimről elárultam, hogy munkaként, vagy hivatásként a tanácsadás az, ami érdekel. Imádom a pszichológiát, de most nem pont erre gondoltam. Sőt per pillanat ez csak egy nagyon alakulófélben lévő gondolat. Amint a múltkori tervek között említettem nyelvet szeretnék tanulni, esetleg mindig egy bizonyos országban. Azóta más is megfordult újra a fejemben. A legelső tervezős posztban már írtam a hajózásról, meg a szállodákról is. Lehet nem árulok el nagy titkot, ha elmondom, hogy most egy évet Angliában fogok tölteni. Azt tudom, hogy hogyan szeretnék élni mondjuk hat év múlva, meg utána. De addig még csak most alakulnak az elképzeléseim. Maradok-e egy évet Angliában, vagy esetleg váltok közben, utána mihez kezdek, ott maradok, vagy tovább megyek, szállodába, vagy hajóra. Utóbbi megint igencsak mozgatja a fantáziám. Na nem az óceánjáró, csak a kis nyugisabb folyami. Nekem való, vagy nem, egyáltalán mi való nekem? Olyan munkát szeretnék a következő pár évre, ahol először is sokat keresek, másodszor nem nagyon kell költenem, harmadszor pedig sokat tudok mellette utazni, mert van sok szabadidőm. A következő fél vagy egy évet mindenképpen felkészülésnek szánom Angliában, és eldönteni, hogy hogyan, merre tovább.
Már írtam arról, hogy szeretem megragadni a lehetőségeket, és érzelemből döntök. Nos ez így is van. Mármint, hogy szeretem megragadni a lehetőségeket. Eddig kifejezetten sosem kerestem munkát. Mindig az talált meg engem, bár lehet pont emiatt nem is voltak olyan fantasztikus munkahelyeim. Meg magam miatt. Ha valami nem tetszett nem bírtam tovább ott maradni. Egyébként ez az egyik rész, amire tanácsadásként gondoltam. Az életpálya tervezés és karrier tanácsadás. A másik az szorosan együtt működve ezzel a külföldi élettel, külföldre költözéssel kapcsolatos. De megfordult a fejemben a stílus, öltözködési tanácsadás, és bár a legutolsó nem kifejezetten tartozik bele a kategóriába a lakberendezés is többször megfordult a fejemben.
Mint mondtam majd meglátom. Lehet kezdem az egyikkel, és szépen sorban a többit is kipróbálom amennyire nem bírok egyetlen dolognál megmaradni. Legalább mindig lesz valami új, amit tanulhatok.
Az a baj, hogy sokkal tisztább a jövőképem hosszabb távra, mint a következő pár évre. Illetve ez nem baj. A következő pár évet arra szántam, hogy megteremtsem a hosszú távú jövőmet. Azt pedig, hogy ezt hogyan teszem, majd meglátom.

De ennyit a tervezgetésről. Jövő héten kaptok egy kis összefoglalót, hogy mégis hogyan kerülök én ki Angliába. Utána pedig az ottani életemről. Ez a január, meg már a december is most nagyon a terveimről szólt, de ezzel a bejegyzéssel ígérem vége. Jöhetnek Christian tervei. :)
További hír, avagy előzetes a blogról: úgy döntöttünk kicsit szervezettebbé tesszük a posztokat. Megmarad mindkettőnktől a heti egy bejegyzés, a tervek szerint Christiantól kedden, tőlem pedig csütörtökön. Emellett összevontuk a kedvenceket is. Továbbra is lesz szombat este, vagy vasárnap délelőtt egy heti kedvencek, de közösen írjuk. A Nekem bejött sorozat is marad a hónap végén, az utolsó heti kedvenc helyett egy kisebb havi összefoglalót kaptok, szintén közös szerkesztéssel. Ez az alap koncepció, aztán majd meglátjuk mennyire működik.
Mivel újra megnyitottam a Könyv Klub blogot, így oda is fogunk írni nektek, de valószínűleg maradunk az eredeti havi egy bejegyzésnél, és a könyveknél. Mindkettőnktől kaptok egy-egy kritikát arról, amit olvastunk. Felfrissülésként pedig néha más témát is feszegetünk, mint a sorozatok, zene, kiállítás. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése