2016. február 28., vasárnap

Our weekly favourits, week 7-8

Ezentúl megújult formában kapjátok meg tőlünk a "hullámhegyeinket"! Megszüntetve Eliza és Christian külön heti, illetve havi posztjait, azokat összeolvasztva (ez jelenleg szünetel), innen fogva hetente fogjuk közzétenni.

Week 7.

Valentin napi futás

Igen tudom, hogy ez vasárnap volt, de ha az előző hétbe már nem fért bele, akkor meg csak ide kell, hogy tartozzon! Minden évben egyre nehezebben tűröm a felhajtást, de idén más lett ez a nap! Reggel kezdetnek indítottam egy kis közösségi futással. Megint köszönet Steiner Imrének a szervezésért. Már szponzort is találtak, így mi is kaptunk egy kis teát, meg salátát a futás végeztével (a szemfülesek kiszúrhatják, amit én csak napokkal később: miszerint szív alakú a sárgarépa benne), meg volt szívecskés rajtszám is, amit azért tiltakozásul nem tettem ki! Jöhet a húsvéti nyuszis futás!



Futáshoz ez meg az
Hiába na közeledik a tavasz így a héten a közelgő költözködés okán, meg mivel úgyis szabin vagyok, a nyakamba vettem a várost (meg hét elején a gumicsónakot, hála a sok esőnek) és körutat tettem, hogy vásároljak még egy két cuccot a tavaszi szezonhoz. Remélem a megvásárolt csecse-becsék hozzásegítenek majd  egy-két kilométer könnyebb legyűréséhez! Sajnos egy-kettőt cserélni kellett közölük, mert tönkre mentek. És jó lesz már újra zenére futni.





 
Week 8.

Kitavaszodott!

Mint bizonyára mindenki észrevette kisütött a nap és elő lehetett venni a napszemüvegeket is. Amit most végre én sem felejtettem otthon. Hiába no, amíg fényre sötétedő szemüvegem volt nem kellett ezzel törődnöm, de most már a kontaktlencsére viselnem kell napszemcsit, így amit vettem a télen most jól ki is próbálhattam. A héten több napon is lehetett a szabadba programot szervezni, futottam (a múlt héten vásárolt apró kütyük nagyon jól beváltak), sétáltam a parkokban, vagy csak kiültem a Duna-partra vagy a munkahelyemen az udvarra egy kicsit napozni. Már csak a fagyi hiányzott.



Egy problémával kevesebb
Szerdán, hosszú idő után végre aláírtuk a szerződést, így eladtuk a jelenlegi lakásunkat. Igaz ugyan, hogy hivatalosan nem lett meghirdetve, de így is voltak vevőjelöltek bőven. Nem kevés időt és energiát vett el mire eljutottunk oda végre, hogy megtehetjük az a kb. 160 aláírást a szerződésre. Variálásból, alkudozásból és idegeskedésből is volt bőven az elmúlt egy hónapban, amelyektől jó pár ősz hajszálam lett, amiktől azért ezzel a problémával együtt, megszabadultam. De sajnos a szabin is véget ért ezzel a szép napsütéses délutánnal.



 Mozis kikapcsolódás

Péntek estére egy amerikai filmet választottam, melyhez dukált az amerikai kaja is: a marhahúsos szendvics, a sült krumpli meg a kávé! Utóbbi csak azért, hogy ébren maradjak a mű alatt, mely a Spotlight: Egy nyomozás részletei lett. Újságírók, ráadásul oknyomozók! Ezt nekem látnom kell! Eredeti nyelven, felirattal, Sokkal többet kaptam tőle, mint amit reméltem! Ahogy zajlott a cselekmény egyre inkább éreztem saját magam is érintettnek a story-ban, mivel magam is katolikus nevelést kaptam gyerekkoromban. És akár én is lehettem volna túlélő, vagy még rosszabb! Így szinte remegve néztem a film végi listát, hogy vajon Budapest szerepel-e rajta? Még jobban kiborított, mint a Szoba! Sok-sok Oscar díjat kívánok a filmnek, nektek meg azt, hogy mindenképpen lássátok egyszer!






Egy kis újításként még egy-két információ morzsát elszórok a hetemről, melyekről nem tértem ki külön:

A heti jócselekedet: Véradás csütörtök délután!

A heti főbb változások a blogokkal kapcsolatban: megjelent a Könyv Klub-on a zenei hónap második része! Itt kibővül és nevet vált a heti kedvencek és a megjelenési időpontja fixen vasárnap reggel lesz! A nagyobb lélegzetű írások pedig átkerülnek szerdára!

A hét pozitívuma: Úgy néz ki elindul egy kis pénzkeresés, lehet új állással :-)!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése