2016. február 8., hétfő

Our weekly favourites week 5.

Ezentúl megújult formában kapjátok meg tőlünk a "hullámhegyeinket"! Megszüntetve Eliza és Christian külön heti, illetve havi posztjait, azokat összeolvasztva, innen fogva hetente fogjuk közzétenni.
Egy nap csúszással a múlt heti kedvenceink. :)

Christian:

Egy régi kedvencre rátaláltam újra
Szerintem a lelkem mélyén örökre gyerek maradok és izgatni fognak a játékok! Bár ahogy idősödtem, kezdtem egyre inkább csak nézni, ahogy mások játszanak. A Twich-nek és Youtube-nak köszönhetően pedig bőven van kínálat. Szó szerint kiugrottam a bőrömből, mikor rátaláltam az egyik régi kedvenc streamer-emre új néven. Ezzel okozva vigyorgós hétfő estét nekem.


Minisorozat 90 percben angolul
Még a Könyv Klub-os blogon említettem a Ha időmilliomos lennék című posztban a Halo sorozatokat, melyekből e rövidet néztem végig egy este alatt. Könnyű volt, mivel 5 db 20 perces aprócska részből áll. Rövid pörgős történet, melyet teljesen angolul néztem meg és felirat nélkül is remekül megértettem. Külön tetszett, hogy kicsit hasonlított a Cloverfield című filmre a cselekmény felépítése. Ja és nagyon badass volt mikor a vége fele megjelent Master Chief!!! 



A szoba
Igen moziban is voltunk a héten és Eliza választása alapján ezt a filmet néztük meg, ezt is eredeti angol szöveggel és feliratozással. Nem néztem utána, hogy miről fog szólni, nem néztem meg az előzetest sem (illetve egy korábbi mozizásunk film eleji előzetesek között látta meg írótársam, de nekem fel sem tűnt) egyszerűen nem vártam tőle semmit. Hát annyival többet kaptam, ebben a drámai két órában. Teljesen kiborított a mondanivalója és a megvalósítása, illetve a főszereplők életkörülményei. Rájöttem, hogy igazán azokat a filmeket tudom értékelni, amik idegileg ki tudnak borítani. Mindenképpen nézzétek meg ha lehet és utána megtudjátok hogy mekkora a világ!







Eliza:


The Pointer Pub, Teréz körút
Van belőle pár a városban, de mi vasárnap fedeztük fel az Oktogon és a Nyugati között lévőt. Tudom, ez múlt héten volt. De szerdán megint beültünk egy utókarácsonyra egy barátommal. Nem is tudom nagyon megfogott a hely. Jó kis beszélgetős hely, ahol nem csak kávét adnak, az árak se horribilisek, és hangulata is van. Nem üvölt a zene, sőt bevallom arra se emlékszem volt-e zene. Cserébe wifi igen, és a pizzájuk is finom.




Óriás epres-nutellás palacsinta
Nem gondoltam volna, hogy létezik akkora palacsinta, amit nem tudok megenni. Pedig de. Nem tudom, hogy a méret, a töltelék, vagy az édesség mennyisége miatt fogott ki rajtam az egyébként fantasztikusan finom desszert. A képet Christiannak köszönhetitek, aki velem ellentétben megbirkózott a kihívással. Kipróbálhatjátok az Aréna földszintjén a Guru óriáspalacsintázóban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése