2016. február 14., vasárnap

Our weekly favourites week 6.

Ezentúl megújult formában kapjátok meg tőlünk a "hullámhegyeinket"! Megszüntetve Eliza és Christian külön heti, illetve havi posztjait, azokat összeolvasztva, innen fogva hetente fogjuk közzétenni.

Christian:

Győzzük le a megfázást!
Legnagyobb örömömre vasárnap arra ébredtem, hogy baromira megfáztam! Erre legutóbb kb. két éve volt így! Láz ugyan nem volt, de levertség, fejfájás, köhögés, izomfájdalom, taknyos orr, kis torokfájás viszont igen. Így minden, ami segít legyőzni ezt az állapotot: papírzsepi, citromos tea, Neocitran, Negro tabletta mind a kedvencem lett. Melyek segítségével péntekre már egészen jól lettem.


Sütőtökös muffin
Úgy tűnik ezen téli szezonba a kedvenc zöldségem/gyümölcsöm a sütőtök lett. Korábban már írtam a krémlevesről és most pedig megismertem az ebből készült muffin-t is. Finom és habkönnyű lett. És egy darab átlagosan csak 68 kalória, így ideális sütemény mindenkinek. 


Eliza:
Annyira ideális, hogy a kóstolóba hozott muffinokon összeveszett a család. A nagyi azonnal megette a felét, a maradékon meg sehogy se tudtunk megosztozni.






"D" betű
Na nem az ABC-ben, hanem rajtam. Van egy nyakláncom, nagyon vékony aranylánc, és lóg rajta egy "D" betűt formázó medál. Sokáig nem hordhattam, mert nem itthon volt, de most végre megint velem van. Nekem ez a kis betű olyan, mint Carrie-nek a Carrie nyaklánca. Amikor az utolsó előtti részben elvesztette nem érezte magát önmagának. Ez, egy pár pici fülbevaló, meg a ballagásomra kapott gyűrű az, amit hordok ékszerként. Valamiért a bizsut nem bírja a bőröm. Sőt a fehérarany láncomat sem. Tiszta piros leszek. Sokáig hordtam bizsut, szép kis készletem van, de tavaly nyáron mindentől kiütéses vagy piros lettem. Nem értem miért, de azóta ez a kis "D" betű nagyon hiányzott. Szóval amióta hétfőn visszakaptam le se akartam venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése