2016. január 19., kedd

Tavasz, nyár, ősz pillanatképei

Az elmúlt két reggel annyira fáztam munkába menet, hogy eszembe jutottak az elmúlt hónapok napsütéses napjai. Szerencsére a melóhelyen jó meleg fogadott és a kedvem is jobb lett. A rövidke fagyoskodás viszont kedvet hozott nekem egy kis nosztalgiához. Így körülnéztem a fotóalbumomban. Fogadjátok szeretettel tavaszom, nyaram és őszöm történetét!

Kezdjük a kedvenc lobogómmal és



 a legszebb látképpel, ami létezik!

Egy együtt töltött szép délután emléke ;-)
És még egy látkép a tetőnkről.
Vajon én is ilyet kapok a 40-ik szülinapomra?
A nyáron megtámadtak az U.F.O.-k a szigeten,

ahol még késő ősszel is virult az élet.

Ősszel elbúcsúztam az ex-szomszéd kutyusától, Dante-tól és
egy exkirálytól is a Campusomon.

Úszóversenyen is jártam, ahol a bal oldali kenyér nyert.

Találkoztam a napsütikkel, meg


egy régi ismerős autóval a rendőrnapon :-)
Láttam igen egy eredeti ötletet és
megismertem a nyelvsulis humort is! :-)

A csodaszer, ami segített lefogyni. Köszönet néked ;-)

A fontos szavakat magaddal kell vidd mindenhova,
de ne felejtkezz el a legfontosabbról!

Jé, pont ilyen volt nekünk is csak kombiban!

És vámpírokkal is találkoztam a labirintusban a vár alatt! :-)
Remélem célba ért az üzenet!
Fontos beszerzések is történtek a nyáron :-),

melyekkel ilyen csendéletet kaptam le

És fontos dolgokra jöttem rá az emberekről!

Azok a bizonyos sötét fellegek húsvétkor pedig megtanítottak, hogy

Soha ne simogass kaktuszt, mert a tüskéi mélyre hatolnak és sokáig benned maradnak!
De a végére minden seb begyógyul és csak happy van! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése