2016. január 10., vasárnap

Weekly favourits, week 1

Christian pozitív naplójából véve az ötletet én is megörökítem a "hullámhegyeket". Kicsit átalakítva, mi volt az az egy-két dolog, ami azon a héten a kedvencem lett.



Hóesés :)

Hétfői évindító értekezlet közben kezdett el szakadni a hó itt a harmadik kerületben. A karácsonyi bejegyzésemben írtam, hogy mennyire rossz kedvem van, mert nincs hó. Most van. Meg hideg is, de ha nem kell 20 percet várni a buszra (dehogynem) akkor nincs vele bajom. Szóval az igazgatónő évnyitó feladatkiosztó beszéde helyett a hóesést bámultam. Meg utána egész nap elég bamba vigyorral.
Még azt se bánom, hogy elkezdett eltűnni, mert cserébe kisütött a nap, amit szintén nagyon vártam.


Amcsi délután

Ez annyit takar, hogy a Duna Plázában ettünk hamburgert, és moziba mentünk. Na jó nem ettünk popcornt, meg ittunk kólát, sőt az ebédhez is teát ittam, de csak mert meg vagyok fázva. A film nagyon tetszett, amit azért nem lövök le, mert lehet írok róla. Valamikor. Kellett a kikapcsolódás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése