2016. január 24., vasárnap

Weekly favourits, week 3



Christian pozitív naplójából véve az ötletet én is megörökítem a "hullámhegyeket". Kicsit átalakítva, mi volt az az egy-két dolog, ami azon a héten a kedvencem lett.


Gyógyuljunk ki a náthából
Avagy tea, coldrex és bepanthen. Meg bögreleves. Mindegy, csak forró legyen. És folyadék. A múlt heti torokgyulladás elmúlt, a megfázás maradt. Hangom már van, de most meg levegőt nem kapok az orromon, és ipari mennyiségben használom a papírzsepit. És úgy érzem magam, mint a sivatag. Szóval kell az a tea. Ráadásul finom is. Nem, még véletlenül se lett útközben gyerekem, és nem is a saját fenekemre használom. A papírzsepik úgy kidörzsölték az orrom, hogy ez a kis tubusos babakenőcs megváltás a bőrömnek.

Tablet
A legújabb játékszerem. A laptopom helyettesítésére vettem. Most még csak teszt funkciós, de majd lassan átveszi a helyét. Mindenesetre eddig nálam jól teljesít. Kivéve ha elfogy a netem. És ha már tokja is lesz talán ki is merem vinni a szobámból. ;)



Korizás
Na igen ami 10 éve jó volt rám kori, az most már annyira nem. Sőt. Úgyhogy vehetek jövőre másikat. Tudjátok, hogy a frissen élezett kori és a tükörjég nem jó párosítás? Pedig már legalább 3 éve nem estem korival. Mondjuk az utóbbi időben nem is nagyon jártam, csak évente egyszer-kétszer. Hiányzott, és a műjégen már nem voltam 4 éve. Pedig mennyire szerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése