2016. január 31., vasárnap

Nekem bejött - Január

Sok helyen találkoztam már a pozitív napló fogalmával. Mely szerint jegyezzük fel életünk "hullámhegyeit". Már a társas blog alapötletei között is felmerült bennem valami hasonló. Így született meg a Nekem bejött sorozat, azzal a céllal, hogy összefoglalja az adott hónapom pozitív tapasztalatait. Persze ne gondoljatok valami komoly filozófiai elmélkedésre azokat meghagyom az arra érdemeseknek! Inkább egyszerűen az adott havi kedvenceim.

                        
Malacom lett

Mit is csinálhattam volna január 2-án délelőtt? Hát, fogtam magam és csatlakoztam egy kondához és rajzoltunk egy cuki kis malacot a térképre. (Bár ha jobban megnézem, inkább jegesmedvére hasonlít.) Csak úgy! Meg hogy szerencsénk legyen ebben az évben, illetve, hogy elinduljon a futó szezonom! Egy kissé hideg volt (-7 Celsius), de nagyon jól esett a 4 és fél kilométeres csörtetés a többiekkel (kb. 500 és 1000 között voltunk jelen) Innen is köszönet Steiner Imrének az ötletért és a szervezésért. :-)

Bakancslista készítés

Már pont oda jutottam volna, hogy az év eleji uborka szezonban nincs mit írnom nektek, amikor is kedves írótársam feldobta az ötletet, hogy készítsek bakancslistát és tegyem közre, mert szívesen látna tőlem egyet. El is indultak a fogaskerekek, mit is szeretnék az életem során átélni/elérni. Van ami szinte azonnal beugrott és volt ami csak nagyon későn tört a felszínre. Mindenesetre Eliza-nak igaza volt tényleg jó önismereti próba volt :-)

 Fonódtam is

A már közzétett bakancslistámon szépen sorban teljesítem a tételeket. Az első kedvenc után egy újabb közösségi futás következett, csak éppen más napszakban és helyszínen! Kis csapatunk a 17-es villamos vonalán indult el a Bécsi úti végállomástól. Érdekesség, hogy pont 17 hibbant embernek (vagy inkább mozogni vágyónak, ahonnan nézzük) jutott eszébe vasárnap este hétkor elindulni csámpázni egyet a helyenként csúszós sínek között. A hiányos közvilágításnak hála néha olyan volt, mint a sínfutás a Kontroll-ban. ;-) A ködbe burkolódzó esti Budapestnél szebb látványt a pedig kitalálni sem lehet. A képen mögöttünk a Parlament lett volna látható.



Mozizások

Mivel tél van, elég nehéz közös programokat szervezni a szabadba, ezért a legtöbbször maradnak a belső programok. A plázákban meg ott vannak a hívogató mozik, a bő kínálataikkal. A Star Wars óta jópár filmet megnéztem, jópár műfajban (kaland, dráma, vígjáték, sci-fi) és több dologra rájöttem: Még mindig tudnak olyan eredeti régi történeteket találni, ami jó kis alapanyag lehet egy filmhez (A tenger szívében). Ha pedig semmi eredeti ötlet sincs, attól is működhet egy film (Az 5. hullám). És egy egyszerű vígjáték is meg tudja hozni a kedvet, ahhoz hogy egyszer apa legyek. Nem kellenek, ahhoz állami 10+10 milliós ígéretek! (Megjött apuci) És a hátam/derekam is most jobban bírja a moziszékekben órákon keresztüli csücsülést, mint régebben! :-)

 Korizás

Még egy bakancslistás dolog. Úgy tűnt a január e körül forgott. :-) Még a nyáron megbeszéltük, hogy majd egyszer elmegyünk. Eliza ugyan próbált tanítani, néma, mégis totyogósra sikerült az előrehaladás. A Városligeti Műjégpálya nagyon szuper, hipermodern (már ahhoz képest, amiket régen hallottam róla), a Vajdahunyad-vár csodás hátteret ad és a Hold is szépen fénylett nekünk azon a péntek estén. Az első élmény mindenképpen pozitív, remekül éreztem magam. Írótársam még meg is dicsért, hogy milyen jól ment elsőre. (És csak két eséssel két és fél óra alatt!) Mint, oly sok minden más, párban ez is jobban ment, egymás kezét fogva!





És még egy kis meglepetés: Eliza-hoz hasonlóan én is megmutatom az arcom egy kicsit pop art-os stílusban :-)


Folytatás februárban, terveink szerint, már átalakult formában! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése