2016. január 17., vasárnap

Weekly favourits, week 2

Christian pozitív naplójából véve az ötletet én is megörökítem a "hullámhegyeket". Kicsit átalakítva, mi volt az az egy-két dolog, ami azon a héten a kedvencem lett.



Almás-diós palacsinta
Karácsonykor majdnem sütemény mérgezést kaptam a sok édességtől. De szombaton palacsintázni mentünk, mert néha azért kell egy kis kényeztetés. Gyönyörű hófúvás, ami ugyan nem maradt meg az aszfalton, de leállította fél Buda közlekedését. És mi hóemberként érkeztünk Nagyi Palacsintázójába. Nem akartam valami nagyon töménnyel terhelni magam, de éhes voltam, szóval egy sós és egy édes palacsintát ettem. A sós nem igazán említésre méltó, de az édes... Almás-diós palacsinta. Mostantól ez lesz az első számú kedvenc. Porcukorral, csokiszórással, kellemesen könnyű és vékony tésztával és almadarabokkal. 



Séta
Igen ez is tegnap volt. Mozival együtt, de most se a film fogott meg igazán. Hanem, hogy mozi után elindultunk sétálni hazafelé, és addig sétáltunk meg beszélgettünk, hogy majdnem két órával később haza is értem. Utána még két órámba telt a fürdőkádban kiolvadni. Komolyan. Beleültem a meleg vízbe, és kihűlt. Tőlem :D De a séta nagyon jó volt, és tényleg észre se vettem hogy elment az idő. Miközben beszélgettünk nem is fáztam. 



Laktózmentes cappuccino
Na igen nem iszok tejet. Tejes dolgokat eszek, mint a sütemények, vagy főzelékek, de kifejezetten a tejet nem bírom meginni. Feldolgozott állapotában megenni néha azzal nincs annyira bajom. Csak a megivással. Ezért szoktam rá a teázásra. És az espressora. De szintén tegnap, mozi előtt felfedeztem ezt az opciót a kávézónál ahova beültünk. És finom, és nem lettem rosszul, és jól esett, mert amúgy szeretem a cappuccinot.

És, hogy miért tartozik mindhárom kedvenc a héten egyetlen naphoz? Egyszerű. Mert a hét felét átaludtam. Ugyanis torokgyulladásom volt és meg is fáztam. Mindezek mellett egyszerűen elment a hangom, ami miatt a doki kiírt betegnek a hétre. És nem igen foglalkoztam semmivel az alváson kívül, maximum, hogy mennyi teát lehet két szunyókálás között elfogyasztani. 

Egyéb hírek:
A héten újra elindult egy régi blogom, immár Christian részvételével. Várunk szeretettel a Könyv Klub blogon mindenkit. Ritkábban lesz bejegyzés, mint itt, de igyekszünk érdekességekkel szolgálni. Az első bejegyzést Christian tollából olvashatjátok, sorozatajánló az ő kedvenceiből. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése