2016. január 2., szombat

Szilveszteri játék

Január első napján arra ébredtem, hogy egy gondolat rohangál körbe és körbe a fejemben: Lehet, hogy egy "kicsit" túl tényszerűre sikerültek az évösszefoglaló posztjaim? Azt tudnotok kell, hogy anno az újságíró iskolában is ez volt a problémám, hogy nagyon objektíven írtam meg a feladatokat, olyan távirati stílusban. (XY megjelent, azt mondta hogy, majd távozott - így nézett ki kb. egy tudósításom) Ezért gondoltam csináljuk meg újra egy kicsit játékosabb stílusban. A késő délelőtti szörfözgetésem közben találtam ezt a szilveszteri játékot, melyben kérdezőkártyák segítségével lehet átvenni az óév pillanatait. (A játékért köszönet a masni.cafeblog.hu csapatának) Lássuk:


Az év legjobb pillanata?
A nyelvvizsga megszerzése és emiatt a diplomám átvétele. (Az okokat már leírtam korábban bővebben.)

Az év legjobb mozija?
A legjobban tetsző 2015-ös film a Bosszúállok: Ultron kora, a nem idei pedig a Whiplash.

Az év legjobb zenéje?
Idén fedeztem fel magamnak Taylor Swift munkásságát, kedvenc szám tőle a The Story of Us lett.

Az év legjobb nyaralási emléke?
Idén sajnos nem mentem nyaralni, így csak egy-egy szombati nap jutott nekem a telken, akkor a napozás esett a legjobban.

Az év legcikibb pillanata?
Talán az, amikor a kis munkahelyi balesetem után céges autóval vittek be a kórházba egy karcolás miatt és erről nem tudtam őket lebeszélni!

Az év legjobb kirándulása?
Augusztus 20-i Szentendrei kirándulás és tűzijátéknézés, mivel egy számomra igen kedves személlyel tölthettem a napomat :-)

A legjobb, amit megtettél másért ebben az évben?
Huh, ez a legnehezebb kérdés, mivel általában nem kérdezem/tudom meg, hogy az adott személynek mennyire volt jó, amit megtettem érte. Egy konkrét esetben tudom, hogy társaságot nyújtottam valakinek, akinek szüksége volt rá.

Az év legjobb beszélgetése?
Idősebb kolléganőimmel zajlottak szerintem a legjobb beszélgetéseim, ők voltak azok, akik a szakításom után helyretették a hozzáállásomat a dologhoz.

A legjobb tanács, amit kaptál ebben az évben?
Ne legyek türelmetlen a párkapcsolatok terén, tartsam nyitva a szívem, ne zárkózzak be egy szakítás után, mert különben nem tudom megélni az élet szépségeit!

A legnagyobb lecke, amit megtanultál idén?
Mindig minden körülmények között magadat add és élvezd meg a pillanatot, ne a jövőn rugózz állandóan! Tanuld meg szeretni saját magad!

A legnagyobb teljesítmény?
A fogyásom, illetve az, hogy újra elkezdtem sportolni rendszeresen.

Az elmúlt év melyik napját szeretnéd újraélni?
Az utolsót, december 31-ét. Az utóbbi évek legkellemesebb szilveszterét éltem meg Eliza-nak és kedves családjának köszönhetően egy kis társasjátékozással és kártyázással. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése