2015. december 31., csütörtök

Nekem bejött - December

Sok helyen találkoztam már a pozitív napló fogalmával. Mely szerint jegyezzük fel életünk "hullámhegyeit". Már a társas blog alapötletei között is felmerült bennem valami hasonló. Így született meg a Nekem bejött sorozat, azzal a céllal, hogy összefoglalja az adott hónapom pozitív tapasztalatait. Persze ne gondoljatok valami komoly filozófiai elmélkedésre azokat meghagyom az arra érdemeseknek! Inkább egyszerűen az adott havi kedvenceim.

Kontaktlencse

Igen, még mindig a legnagyobb kedvenc! Túl vagyok a kipróbálási időszakon és szinte egész nap viselem. Már profin megy a kezelése is és egyelőre a szemem is bírja a viselést! Kop-kop-kop! Tényleg kinyílt a világ, úgy, ahogy azt sokan mondták nekem! Kiderült, hogy abszolút nem kell attól tartanom, hogy kiesik és elvesztem, még sport közben sem. Azon meg már csak jót nevetek magamban, hogy azonnal megtudom kinek volt korábban, mert ha megtudja, akkor közelebb lép és próbálja megnézni, hogy látszik-e!

Csokoládé


"A kerek csokoládét, a szögletes csokoládét, a hosszú csokoládét, a rövid csokoládét, a gömbölyű csokoládét..." Hát igen, igazi Gombóc Artúr lett belőlem! (Szerencsére még nem vagyok olyan kövér, sem tollas!) Csokit zabálok egész nap! Legalábbis ahhoz képest, hogy régen mennyi csokoládét fogyasztottam. Elárulom minimális mennyiséget, mivel pattanásokat okozott nálam, szinte azonnal, de most, mióta leadtam azt a sok kilót, már nem! Hurrá, éljenek a boldogsághormonok!

Star Wars - Star Trek



Az örök ellentét! Én mindkettőt csípem! (Mondjuk a Star Trek-et jobban, be kell valljam!) Ugye láttam az Ébredő erőt, azóta a véleményemet is tudjátok, de azt nem tudjátok, hogy nálam működött a troll gépezet. Az, amely a Star Wars premier elé pont egy nappal rakta fel a netre az új Star Trek film trailer-ét! :-) Nem is gondoltam, hogy J.J. Abrams (pont ő rendezte az Ébredő Erőt) nélkül is jó lehet egy modern kori Star Trek film. Aki, nem látta volna esetleg az itt pótolhatja, illetve összehasonlíthatja a két (remélem) remekmű  előzetesét. Persze az Ébredő Erőt imádtam, de alig várom már a nyarat (a kánikulával együtt) és a Beyond bemutatóját!

Skoda Fabia


Ha minden jól megy és a dolgos kis kezek nem késnek Mladá Boleslav-ban, akkor február végén/március elején átvehetem az első saját autómat! Jee! Ugye, korábban írtam, hogy a család új autóját milyen nehezen tudtuk kiválasztani (főleg én rohangáltam rengeteget az infók után)! Nos ez nem az! Ez csak az enyém lesz! (Mostanra már lehetek önző egy kicsit!) Ezt hozta nekem az Angyal idén! A választás, tulajdonképpen, nagyon egyszerű volt. Ezt a márkát és típust vezetem már kilenc éve és meg vagyok vele elégedve. Ismerem és tudom, hogy mit várhatok tőle, azt, ami nekem bőven elég is! Így ő az ideális nekem. Sokak (úgy figyeltem meg főleg a hölgyek) esetében fontos tényező az autó színe. Hát nálam ez nem volt kérdés, hiszen ahogy édesanyám mondta: "Ha lehetett választani bármilyen színű játék és a fekete között, akkor te, kisfiam, a feketét választottad!" Nos, úgy látszik ebből nem nőttem ki azóta sem! :-) Mondjuk, egy kicsit tartottam tőle, hogy ebben a színben egy tucat autó lesz, de kb. két hónap alatt Budapest és vonzáskörzetében csak 2 db Új fekete Fabia-t láttam, mindkettőt szlovák rendszámmal.

Folytatás 2016-ban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése