2015. december 21., hétfő

Ébredő érő hétfő reggel éhgyomorra

Karácsony előtt három nappal úgy néz ki a munkahelyem, mint egy kísértetkastély. Én meg úgy döntöttem, hogy kísértés helyett megírom nektek a kritikát. Bevallom sokat gondolkoztam azon, hogy is kezdjem. Aztán rájöttem. És most minden Star Wars fan utálni fog. Mivel én még valamikor 2000 környékén találkoztam szembe először az univerzummal, és nem lehettem több 12 évesnél nekem a második trilógia is tetszik. Sőt mivel az első Star Wars film amit láttam a Baljós árnyak volt így nekem sokáig az maradt a kedvenc. Valahogy mindig külön kezeltem a két trilógiát. Ebben is van kedvenc, abban is. A jedi visszatér.
Szóval remélem most a harmadik trilógiában is lesz egy új kedvenc. Jól írta Christian. Nagyon sokat beszélgettünk mozi után. Meg miután kalandos úton visszaszereztük a kabátjainkat. Szóval a beszélgetés. Többek között arról is szólt, hogy mi lesz a folytatásban. Ötleteltünk hogyan lehet még megcsavarni a történetet. Meg azt a fél tucat nyitva hagyott kérdést megválaszolni.
Mert igen azért valljuk be hiába volt ott a nosztalgia, meg a marketing, és a remake nagyon sok kérdést nyitva hagytak. Mit írjak a filmről, amit nem tudtok elolvasni más kritikákban? És ami nem spoiler. Nem-nem. Mindenkinek tessék megnézni. Azt tudtátok, hogy a legelső Star Wars film, az Új remény szerepel az 1001 film, amit látnod kell, mielőtt meghalsz című gyűjteményben? Igaz csak 2004-ig szerepelnek benne filmek.
Azt nyilván tudja minden rajongó, hogy Lucas csak három filmnek nem volt a rendezője, Birodalom visszavág, Jedi visszatér, és eme utolsó. És azt, hogy Az ébredő erő volt az egyetlen, amiben már nem szerepelt a forgatókönyv írók között?
Jó igen érezhető azért rajta, hogy Disney. De ettől függetlenül nem hogy nem lett rossz, hanem szerintem egyenesen jó. Mivel én még sose láttam moziban egyik filmet sem, így ez egy külön élményt adott hozzá. Röviden összefoglalva ennyi. főleg mert már unom, hogy minden második betűt kihagy a billentyűzetem.
Ja nem még valami. A könyvelemzésekhez is mindig írtam, most se hagynám ki. Kedvenc karakter. Én ennél cukibb robotot még életemben nem láttam. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése