2016. március 13., vasárnap

Heti kedvencek 10.hét

Íme itt vannak a heti "hullámhegyek", melyek feldobták a hétköznapjaimat!


Visszatértem

Csütörtökön megvolt az első napom a régi munkahelyemen. Még a régi leadott köpenyemet is odakészítették nekem az én kis régi íróasztalomra. Ami helyett úgy tűnik kapok újabbat, meg nagyobbat! Meg több fizetést is! A visszaszerződést is sikerült egy telefonhívással elintézni! Kedvesen fogadtak és vártak vissza, még az igazgató is személyesen köszöntött. És ki kell mondanom, hogy ez jól esett, meg nekem is jót tett, hogy végre már valami megint megoldódott!




Az én kis árnyékom


Pénteken meglett ez is! Mármint az autóm átvétele! A véletlenszerű rendszáma pedig üzent nekem! A benne lévő számok (599) jelentésén keresztül: Az 5-ös azt jelzi, hogy valami megváltozik az életemben, vagy érlelődik a változás, mely előnyömre válik! A 9-es pedig, hogy az éltemben lezárult egy nagy szakasz. Mintha csak tudna valamit! De ez még nem minden: a két szám együttes kombinációja pedig azt kéri tőlem, hogy engedjem el a múltat, annak tudatában, hogy az eddig fontos szerepet játszott az életemben. Az új itt áll az ajtóm előtt és arra vár, hogy beengedjem! Még egy apróság, hogy a nemzetközi vonalkód rendszerben Magyarország száma az 599-es! Ennyit a számmisztikáról!



Egyebek még a hétről:

Mások is munkában: Ezen a héten nem csak nekem lett munkám, hanem édesapámnak és egy barátomnak is ajánlottak munkát! Úgyhogy most el kellene játszani a "kecske is jóllakik és a káposzta is elmarad" játékot valahogy.

Jövő heti programok: Nagyon jó programokat sikerült szerveznem magamnak a kövi hétre, e mellett egy-pár hivatali ügyet is el szeretnék intézni. Remélem szép idő lesz ezen a csonka héten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése