2016. március 27., vasárnap

Heti kedvencek 12.hét

Íme itt vannak a heti "hullámhegyek", melyek feldobták a hétköznapjaimat.

Olvasás

Részben mivel mostanában rengeteg a holt időm van a munkahelyemen (Internetem nincs odabenn és jelenleg otthon sincs), részben meg szeretném a Könyv Klub blogját is továbbvinni (bár Elizával nem beszéltünk meg semmit ez ügyben, de gondolom nem bánja), így nekikezdtem újra az olvasásnak. Bővebben, majd persze ott olvashattok arról a hónap végén, hogy mit olvastam márciusban, de azt azért elmondom, hogy sikerült egy olyan művet választanom, amit egyszerűen nem tudok letenni!




Húsvéti futás

Igen Steiner Imréék húsvétra is szerveztek egy kis közös testmozgást, ahova annak rendje és módján el is mentem. Egy kicsit esőre állt, mégis kellemes volt az idő a Városligetben. Bár  most egy kicsit mintha kevesen jöttek volna most el, lehet a húsvéti hosszú hétvége miatt. De az elmondható, hogy fejlődik a kis kezdeményezés, már közös bemelegítést is tartottak, a szponzor is megmaradt, illetve a szokásos saláta mellé már öntetet is kaptunk. És talán most sikerült legjobban a térképre (és a járdára) rajzolás az eddigiek közül :-) 


Egyebek még a hétről:
Költözködés: ugyan nem annyira örömteli dolog de, ez is megtörtént a héten. Részletesebben erről majd a jövő szerdai posztban fogok írni nektek.

Visszatérés: az én igen kedves szerzőtársam visszatér a blogunkra! Erről már itt olvashattok! Végtelenül örülök neki, mikor azt írta, hogy szeretne a blogra írni a héten valamikor. Az igazság az, hogy már egy ideje idehaza volt, csak szünetet tartott. De mindegy, az a lényeg, hogy most újra itt van nekünk! És ha már jött, akkor ki is használtam az alkalmat arra, hogy megkérjem, hogy varázsolja széppé és tavasziasabbá egy kicsit a blog kinézetét és lám nem okozott csalódást! Köszönöm Eliza! Isten hozott ITTHON! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése