2016. március 20., vasárnap

Heti kedvencek 11.hét

Íme itt vannak a heti "hullámhegyek", melyek feldobták a hétköznapjaimat.

Forrás: Imdb

Mozizás otthon

A héten nem volt mozilátogatás, kedvem/időm sem volt kimozdulni, meg sem beszéltünk semmit és a kínálatban sincs olyan film, amit megnéznék. Helyette a Warrior - A végső menet című művet választottam a backlog listámról (még jó pár film van rajta) egy kis ágyban heverős kikapcsolódásra hét közben. Fantasztikusan sikerült ez a kevert küzdősportról szóló film és jelenleg ez lett a kedvenc bunyós filmem a Fighter helyett! Itt is a családi szàl fogott meg a legjobban meg a feszültség, ami fenn van tartva a film végéig. Bár itt nincs túl sok szövege, de úgy tűnik Tom Hardy kezd a kedvenc férfi színészeim között lenni. Már az Eredetben, a Sötét lovagban, de főleg a 44.gyermekben csíptem az alakítását. 







Autósétáltatós nemzeti ünnep

Március 15-én inkább hanyagoltam az otthoni pakolást és elvittem az autót egy kis kirándulásra a Szentendrei-sziget és környékére. Kellett egy kis kikapcsolódás és ezt még az esős időjárás sem tudta elrontani, a szép táj látványa pedig mindenért kárpótolt. Mint szokásosan most is finom volt a lángos és a desszert, amit elfogyasztottunk.




 Egyebek még a hétről:
Hivatali ügyintézések: Mint a múlt héten is írtam el akartam intézni a csonka héten pár hivatalos ügyet. És azt kell mondanom, hogy soha ilyen gördülékenyen nem sikerült még. Kivétel nélkül minden helyen első voltam és nem is tartott sokáig a papírok kitöltése és átvétele. Le a kalappal az ügyintézők előtt! Remélem én is hasonlóan dolgoztam anno.

Előre tervezés: Ezek mellett a héten még maradt annyi időm a munkahelyemen, hogy egy kicsit az Interneten utána nézzek egy-két futóversenynek a tavaszra és a nyárra. Így reményeim szerint egy kicsit előre tudom tervezni az elfoglaltságaimat. Ezekről még a későbbiekben tervezek írni nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése