2016. március 6., vasárnap

Heti kedvencek 9.hét

Íme itt vannak a heti "hullámhegyek", melyek feldobták a hétköznapjaimat!

Óbuda-kör futás

Ezúttal egy kicsit hosszabbra lett tervezve a táv, mint a január eleji fonódó futáson. Mivel a szervező Donka Attila óbudai, így jött neki az ötlet, hogy körbefutja a határait. Egyéb elfoglaltságaim miatt, nem tudtam végig velük tartani csak az első szakaszon kísértem őket. Ez tulajdonképpen végig a Római-parton vezetett a Kolozsy-tértől Békásmegyerig. Nagyon jól esett a testmozgás, főleg, hogy kisütött a nap is közben és a Dunapart látványa feledhetetlen. Hazafele pedig köszönet  Beátáéknak, amiért elhoztak kocsival és megerősítettek egy-két elképzelésemben.


Családi szülinap


Édesanyámnak volt a 62-ik születésnapja vasárnap. Ezért volt egy kis ünneplés, közös vacsorázás, meg tulajdonképpen egy nem hivatalos házavató egy-két családi baráttal! Mivel kimondhatjuk, hogy az év eleji vásárlást követően 99%-ban sikerült már olyanra alakítani, mint amilyet szeretnének. Tőlem idén  (most kivételesen nem kapta meg, hogy, ha egy nappal később születik, akkor csak négyévente lenne oka ünnepelni) azt kapta ajándékba, hogy megteremtettem az új virágoskertet a ház körül: tereprendezés, gyomlálás, ültetés, kapálás volt ott minden! De, hogy újra kertészkedhettem az nekem is jót tett! Így mindannyian örültünk valaminek!








Egyebek még a hétről:

A heti utolsó: A hétfői volt az utolsó nap a melóhelyen. Jó kellemesen telt, bárcsak minden nap ilyen lett volna!

A heti első: Kedden érkezett és én szerda délután láttam meg először, mondhatom szerelem első látásra. Kár, hogy jövő péntekig kell várnom még az autóm átvételére. :-( De türelmem az van!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése