2016. március 9., szerda

Várakozó álláspont, tavaszi fáradtság, nincs téma, bloggondok

Igaz ugyan, hogy azt írtam korábban, hogy szerdán fognak érkezni a nagyobb lélegzetű írások, erre a hétre mégsem érkezik tőlem összeszedett téma. Inkább egy kis helyzetjelentés. Ennek több oka is van egyrészt nem nagyon volt kedvem írni, másrészt időm sem volt kidolgozni semmit. Illetve pont időm az lett volna, mivel ez a legnagyobb bajom manapság: túl sok időm is van, mivel szinte minden megállt az életemben. Úgy, mint az iszap! Már ez volt az egész múlt héten  is. Munkafronton, pénzkeresés, autóvásárlás, költözködés ügyében is állnak a dolgok. Vagy csak csiga tempóban haladnak. Vagy arra kell várnom, hogy más emberek tegyék a dolgukat, vagy csak egyszerűen arra, hogy teljen el az idő és érkezzenek el a határidők. Mondanom sem kell, hogy ez az agyamra megy, ez a tétlenség. Illetve én annak élem meg. 

Ezen felül úgy érzem kitört rajtam a tavaszi fáradtság! Mintha ólomból lennének a lábaim és folyton izomlázam van. Az alvás sem megy a legnyugodtabban, bár gondolom a dolgok összefüggnek a fent írottakkal, e miatt is alszom rosszul.

Azért sem sincs ma komolyabb írás, mert több témának, amiről írni akarok, vagy még nem jött el az ideje, vagy meg sem történt még, vagy egyszerűen még nem nagyon tudom, hogy hogyan kezdjek bele. Illetve néhány ötletem megvalósításához még nekem is várnom kell. Tulajdonképpen lehet mondani, hogy nincs témám erre a hétre.

A bloggal kapcsolatban elmondhatom, hogy sajnos bekövetkezett az, amitől tartottam és nem keveset szenvedtem azzal, hogy valamilyen tavasziasabb témát beállítsak. Hiába no ez Eliza önkéntes feladata volt, de most ő nem segít ebben. Mondjuk nem is kértem tőle, gondoltam megoldom saját magam. Hát ilyenre sikerült, a szépérzékkel megáldottak nézzék el nekem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése