2016. március 25., péntek

Return

Jelentem visszatértem. Nem vagyok Angliában, így sajnálatos módon nem arról fog szólni a blognak ez a része. Illetve nekem nem sajnos, mert szeretem a mostani munkám. Sikerült elhatározásra jutnom azzal kapcsolatban is, hogy hogyan szeretném folytatni az írást. Meghagyom az én részemet is személyes blognak, annyi változtatással, hogy kevesebb fog rólam szólni, több vélemény lesz rajta. Nem vagyok semmilyen témára "szakosodva". Mégis mindegyikről lesz szó, mert óhatatlan, hogy az ember szembekerül velük a hétköznapokban. És mert van véleményem a dolgokról. Jó-jó tudom véleménye mindenkinek van mindenről. Erre találták ki a komment fület. Nem harapok, meg lehet írni ha valaki másként gondolja. Emellett heti rendszerességgel nyomon követhetitek majd az életem is a kedvencekben.
Egyeztetünk majd Christiannal is, hogy hogyan osszuk fel a hetet három felé. Egy hosszabb rész neki, egy nekem, a kedvencek meg össze lesz-e vonva.
Ami a Könyv Klubot illeti. Olvastam a héten egy könyvet, de ezt még nem osztom meg veletek, mert áprilisban valószínűleg lesz egy találkozó az alapító csapattal, és akkor arról fogok írni. Terveim szerint ott beszéljük meg a Könyv Klub blog sorsát is. Lehet sok szerzőssé bővül majd.
Ennyit mára, jövő héten pedig, ha már utolértem magam igazi bejegyzést is kaptok. Hétvégén pedig kedvencet. Immár remélem saját fotókkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése